Avoin toiminta

Kimble uima-altaalla

Kimble-peliä varten tarvitset kartiot, joissa pelimerkit kulkevat sekä jokaiselle pelaajalle oman värisen sukellusrenkaan pelimerkiksi (kuva 1). Lisäksi tarvitset tehtäviä, joita pelaajat suorittavat, jotta pääsevät siirtämään pelimerkkejään.

Pelinkulku:

  1. Jokainen pelaaja valitsee oman pelimerkin (sukellusrengas). 
  2. Pelimerkit laitetaan kartioon numero 1.  
  3. Pelaajat lähtevät suorittamaan annettua tehtävää. 
  4. Kun tehtävä on suoritettu, pelaajat palaavat siirtämään pelimerkkinsä kartioon numero 2. 
  5. Pelimerkkiä saa käydä siirtämässä seuraavaan kartioon, kun annettu tehtävä on suoritettu.

Esimerkkitehtäviä voivat olla uiminen ämpärin luo ja eläimen laittaminen ämpäriin (kuva 2). Tehtävät, joita pelaajat suorittavat, voivat olla myös uintitaitotehtäviä, kuten kuvassa 3.

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3